3.12.07

δευτέρα 3.12

UPDATE 10.50 π.μ.

καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε όλους και όλες

αρχίσαμε σήμερα με μουσική του John Field, αυτή τη στιγμή ακούμε το αγγλικό παραδοσιακό Greensleeves και θα συνεχίσουμε΄με έργα των Kreisler, Dvorak, Bach, Tchaikowsky, Rossini, Schumann, Mozart, Verdi, Marcello και de Falla.

να έχουμε μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα (F)

Καλή εβδομάδα και από τη συνέχεια!

Ακούμε σονάτα Soler, Aquarelle του Sergio Assad με τον Γιώργο Μπεχλιβάνογλου, φινάλε από το κοντσέρτο για πιάνο του Gershwin, Cantabile από τη σονάτα Poulenc για φλάουτο κ πιάνο/Rampal-Lacroix, Presto από την Εκτη Συμφωνία του Σοστακόβιτς, Πρώτη Συμφωνία Elgar (III,IV)/Boult, το έργο 5 του Webern στην εκδοχή για ορχήστρα εγχόρδων, Callas-Norma, Lutoslawski-Παραλλαγές Paganini για 2 πιάνα, Nino Rota: κοντσέρτο για πιάνο "piccolo mondo antiquo" (III) και Helios των Mode Plagal. (DM)

15 σχόλια:

DM είπε...

Να κάνω εγώ σεφτέ για την εβδομάδα!

Εντυπώσεις από τις συναυλίες του τριημέρου (ΚΟΘ, ΚΟΑ, Συμφωνική ΕΡΑ κλπ)?

Ανώνυμος είπε...

Την περασμένη Τετάρτη πήγα στη λυρική και στην πέμπτη στο μέγαρο, στο i'm a mistake. Δεν ξέρω an κανουν qualify για τριήμερο though :-)

Ανώνυμος είπε...

Παρασκευή,Μέγαρο στο live της ΚΟΘ τραγικά μικρή προσέλευση,ο Γκουνταρόυλης έξοχος λες και αυτοσχεδιάζε στην τρίτη cello σουίτα Bach, ενώ σπινθηροβόλησαν στο κοντσέρτο για cello no.1 του cpe bach.Κατά τα άλλα μια ιδιοσυγκρασιακή ερμηνεία της 4ης Mahler από Τρικολίδη.Αυτά από μένα!

Τζουλίεττα δεν ξέρω πόσο "σύμπτωση" μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός οτι εχθές στις 13:40 ανoίγοντας ραδιόφωνο, σε 'έπιασα' να προλογίζεις εισαγωγή Oberon...thank you madame!

(Καλά Διονύση το τελευταίο βλαχο-jazz κομμάτι σήμερα ήταν αποθέωση...!)

Ανώνυμος είπε...

Προς όσους πήγαν στον Μπρέντελ. Πως σας φάνηκε το κατσάδιασμα; "Ladies and gentlemen- I hear constant noise. If this continues, I will stop." Θα φύγει δε θα φύγει... Και αμέσως μετά, στο αργό μέρος της σονάτας Χάυδν, χτυπά ένα κινητό στις πρώτες σειρές της πλατείας! Καθόμουν στο 3ο θεωρείο και έβλεπα τους ακροατές να τραβούν τα μαλλιά τους και να κρύβουν το πρόσωπό τους! Αυτό που έβλεπα ήταν πιο ενδιαφέρον απ’ αυτό που άκουγα. Λίγο αργότερα ένα δυνατό βήξιμο ξανά από κάπου μπροστά. Ο Μπ. βλέπει προς το μέρος του εγκληματία μ’ ένα βλέμμα που λες πως αν είχε πάνω στο πιάνο ένα ρεβόλβερ μπορεί και να το χρησιμοποιούσε!
Στα Improptus ήταν σαν το ψάρι στο νερό. Ευχαριστίες και για το έξτρα στο τέλος. Στην 110 περιμέναμε κάτι παραπάνω.
Άντε και του χρόνου στο φινάλε στη Βιέννη, πρώτα ο Θεός, με ένα -σαφώς!- πιο πειθαρχημένο κοινό!

constantinos είπε...

Αρχικά ευχαριστώ πολύ την Ευδοκία και τον DM για την πληροφορία σχετικά με το σήμα της εκπομπής του.
Κε Φλωράκη: Ότι γνωρίζω από την βυζαντινή κοσμική μουσική είναι από δύο CD που είχα αγοράσει προ ετών από το Metropolis.και περιμένω από εσάς (το Τρίτο) να ακούσω κάτι παραπάνω Νομίζω ότι εξακολουθεί να έχει σχετική δισκογραφία. Απλώς γνωρίζω ότι υπάρχει. Έχω την εντύπωση ότι & και η κα Σαββίνα Γιαννάτου έχει κάποια δισκογραφία. Τον κο Χριστόδουλο Χάλαρη δεν τον γνωρίζω.
Για j : δεν έγραψα ότι έχουν σχέση αλλά ότι δεν έχουν διαφορά : ερωτικά τα μεν ερωτικά τα δε. Έχω τη μετάφραση. Ακούω με ενδιαφέρον τις εκπομπές σας χρόνια τώρα και τις βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσες, ωστόσο και τι δεν θα έδινα να μας δίνατε και κάτι από τα δικά μας. Αν το έχετε κάνει μάλλον δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου.
Για dm : Τον ακροατή δεν τον ενδιαφέρει ποιος έβαλε και ακούστηκε κάτι, αλλά το ότι ο σταθμός του, κάποια συγκεκριμένη στιγμή (όταν γυρίζεις στο σπίτι σου βαλαντωμένος απ΄τον κάματο της ημέρας και θέλεις να χαλαρώσεις) μεταδίδει κάτι που αντί να σε φτιάχνει, σου δημιουργεί μεγαλύτερη φόρτιση.
Να επαναλάβω ότι δεν έχω κάτι με τα πρωινά και τους παραγωγούς του, αντίθετα μου φαίνεται ότι σας έχω κάνει πολλές φορές κολακευτικά σχόλια δια τηλ/νου και είστε άξιοι επαίνου για τις μεταδώσεις σας. Επίσης είναι αλήθεια ότι μια εναλλαγή στο ύφος είναι αναγκαία, - προσωπικά έχω στην κατοχή μου αρκετή ελαφρά μουσική - αν και προσωπικά θα προτιμούσα το τρίτο να παραμείνει ως είχε, και να μετατρέψουν το πάλαι ποτέ Δεύτερο στο Τρίτο που έχουμε σήμερα. Άποψή μου.
Έχω την εντύπωση ότι τελευταία έχω ακούσει απανωτά τον «Μολδάβα». Τα υπόλοιπα έργα του κύκλου που είναι; Θα απουσιάσω για λίγο. Μην ανησυχήσετε

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

@ Ζηνωνα: να αγιάσει το στόμα του-και το πληκτρολόγιό σας Θυμάται κανείς τον αείμνηστο Ρίχτερ-και πώς έκλεισε τις πόρτες του Ηρωδειου στις 9 στο ρεσιτάλ του το 1976-με καταϊδρωμένους επίσημους και "επώνυμους" να μπαίνουνε στο διάλειμμα;

DM είπε...

spiretos72

Ευπρόσδεκτες όλες οι ανταποκρίσεις, αν και στη περίπτωσή σας, το blog μας ευχαρίστως φιλοξενεί σχόλιό σας με link απευθείας στο δικό σας blog για σχετικά κείμενα.

DM είπε...

oberon

Δεν είναι περίεργο να μην έχει κόσμο η ΚΟΘ με 4η Mahler?

(Περί βλαχο-τζαζ:) Πρέπει να πω ότι τρέφω ιδιαίτερη εκτίμηση στην ειλικρινή προσπάθεια που κάνουν οι Mode Plagal να "δέσουν" παράδοση και τζαζ, άσχετα από την επιτυχία του εγχειρήματος.

DM είπε...

ζηνων

Αρκετά από τα μεγάλα ονόματα είναι απαιτητικά ως προς τις συνθήκες του ρεσιτάλ και όχι μόνον όταν αυτό συμβαίνει στην Αθήνα... Είναι προς συζήτηση κατά πόσον αυτό είναι υπερβολική συμπεριφορά "ντίβας" ή δικαίωμα του καλλιτέχνη να περιφρουρεί τις συνθήκες στις οποίες εκτίθεται στο κοινό.

DM είπε...

constantinos

Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε σε κάτι επί της ουσίας...
Όπως καταλαβαίνετε βέβαια, με δεδομένο το δικαίωμα (ίσως και υποχρέωση) του παραγωγού στην στοιχειώδη εναλλαγή, υπάρχει περίπτωση ο ...βαλαντωμένος ακροατής να ανοίξει τον δέκτη του ακριβώς πάνω σε κάτι με το οποίο να μην αισθάνεται άνετα ή είναι ακατάλληλο για τη διάθεσή του εκείνη τη στιγμή.
Αν μάλιστα κάτι τέτοιο είναι στιγμιαίο "αδίκημα", προφανώς και δεν απειλεί το οικοδόμημα των σχέσεων ακροατή - Τρίτου...

DM είπε...

θεόδωρος Α Πέππας

Θυμάμαι όμως και Πρωτομαγιά μεσημέρι (2004) στο Ηρώδειο, τη Φιλαρμονική του Βερολίνου και τον Sir Simon Rattle να έχουν ξεκινήσει τη συναυλία τους που μεταδίδεται ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ σε ολόκληρο τον κόσμο (για το λόγο αυτό και άρχισε στην ώρα της) και τον Daniel Barenboim (ως σολίστ στο πιάνο) να κοιτάζει έντρομος και φανερά ενοχλημένος, λίγο πριν τελειώσει την εισαγωγή του κοντσέρτου η ορχήστρα για να μπει εκείνος, την ΑΡΜΟΔΙΑ επί του Πολιτισμού Υπουργό να περπατά το μισό μπροστινό μέρος του Ηρωδείου για να καθήσει στην προβλεπόμενη για τους επισήμους θέση.
Αμ πως!!

alex είπε...

Καλημέρα! Είμαι φανατική του Schubert και πρώτη φορά ακούω τέτοια arpeggione! Η εκτέλεση Rostropovich - Britten ήταν ένα πραγματικό δώρο σήμερα! Ευχαριστώ!

DM είπε...

alex

Τρομάξαμε να σας βρούμε εδώ που γράψατε (είναι τα σχόλια του post της Δευτέρας)!
Πράγματι, είναι από τις πιο ανεπιτήδευτες και συνάμα εκφραστικές ερμηνείες του όμορφου αλλά πολύ απαιτητικού αυτού έργου.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

@dm Γιατί η έκπληξη; Δεν έχετε δει και τον ..Μητσάρα στην τηλεόραση, σε κάθε ζωντανή σύνδεση; Με απολογίες, βέβαια (στον Μητσάρα)

DM είπε...

Ο Μητσάρας γιατρέ μου, είναι στημένος από ώρα πίσω από τον συνεντευξιαζόμενο για να τον πάρει σωστά η κάμερα, δεν μπαίνει στη μέση διαρκούσης της τηλεοπτικής σύνδεσης για να χαλάσει το πλάνο...