28.12.07

παρασκευή 28 Δεκεμβρίου

καλημέρα καλημέρα και χρόνια πολλά

αλήθεια, πόσοι από εμάς έλειψαν σε διακοπές τα Χριστούγεννα; Υπάρχουν ταξίδια με συναυλίες, παραστάσεις ή οτιδήποτε άλλο θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Σήμερα ξεκινήσαμε μ' ένα βαλσάκι του Chopin και συνεχίζουμε με έργα των Horner, Jarre, Dvorak, Vivaldi, Strauss, haydn, Tarrega, Veracini, Beethoven, Tchaikowski, δύο αριέττες με τον Pavarotti και ένα ή δύο παραδοσιακά τραγούδια της Γερμανίας αν προλάβουμε.

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

Καλημέρα και πάλι
(F)

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη κακία αυτό το "ευτυχώς χωρίς τη φωνή της Σελίν Ντιόν" χαχαχα. Πολύ καλημέρα σας

F είπε...

καλημέρα mahler 76. Ναι, το παραδέχομαι: ενώ η μελωδία μου φαίνεται ενδιαφέρουσα, δεν μπορώ να ανεχτώ την Celine Dion με τίποτα...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα
εδώ είμαστε και εμείς απο τον γλυκύτατο Σοπέν... και τους Σλάβικους χορούς σε μιά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ερμηνεία που μας πρόσφερες!!!
Οσο για τον Τιτανικό μένω και εγώ μόνο σε μια ωραία μελωδια αλλά τίποτα περισσότερο.

F είπε...

καλημέρα Αγνή.

Ναι, οι Σλαβικοί Χοροί ακούγονται πολύ ενδιαφέροντες ΚΑΙ έτσι.
καλό σαββατοκύριακο

Ανώνυμος είπε...

fantastic

F είπε...

ποιο Αγνή;

Ανώνυμος είπε...

joseph haydn φυσικά

If...ιγένεια είπε...

Την καλημέρα μου και χρόνια πολλά!

j είπε...

Καλημέρα και από την πρωϊνή του Τρίτου και χρόνια πολλά. j

constantinos είπε...

Καλημέρα-καλησπέρα. Κε Φ σήμερα ακούγοντας την Κιθάρα της Αλάμπρας με έκανες να πετάξω την εφημερίδα που διάβαζα για να την απολαύσω. & μετά με Έγκμοντ + το βαλσάκι του Piotr μας αναζωογόνησαν για τα καλά. Εν αναμονή της Δευτέρας. (Πρωί + Βράδι) καλό ΣαββατοΚύριακο...

F είπε...

καλημέρα καλησπέρα Ιφ.. ιγένεια, χρόνια πολλά και καλά σε σένα και το blog σου

καλησπέρα καλημέρα j και διαδικτυακώς. Χρόνια όμορφα και πολλά και καλά.

καλημέρα καλησπέρα Κωνσταντίνε. χαίρομαι όταν συμβαίνει κάτι σαν κι αυτό που περιγράφεις. Δευτέρα όπως το λες: Πρωί και βράδυ! Και προσοχή σους καλικαντζαραίους...

constantinos είπε...

Νιώθω ότι είμαι Άτρωτος. Ψιλά γράμματα.

Manos Bairaktaris είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους.
Χθες είχα την τύχη να βρεθώ στο μέγαρο μουσικής, όπου η ορχήστρα της καμεράτας, η χορωδία της ΔΕΗ (έτσι έλεγε το πρόγραμμα) και το όργανο μας προσέφεραν δύο ώρες υπέροχης μουσικής.
Ήταν η πρώτη φορά που άκουσα το όργανο του μεγάρου και ομολογώ ότι... δεν εντυπωσιάστηκα.
Η προτίμηση που έχω στα έγχορδα, τα πνευστά, το πιάνο (όχι όμως και το τσέμπαλο) παραμένει. Προστίθεται η χορωδία, που πάντα μ'αρεσε, αλλά δεν είχα παρακολουθήσει live.
Οι περιορισμένη μουσική μου παιδεία (λίγα χρόνια πιάνο, κατά τα οποία πάντα έκανα "κοπάνα" στα μαθήματα θεωρίας και σολφέζ του ωδείου) δεν μου επιτρέπει να καταλάβω τα εξής:
1. Πως ορίζεται η διάταξη της χορωδίας. Στα πρώτα εκκλησιαστικά κομμάτια (με το μεγάλο όργανο) οι βαρύτονοι ήταν τοποθετημένοι δεξιά και οι υψίτονες αριστερά (όπως τοποθετείται και η ορχήστρα εγχόρδων). Στα επόμενα κομμάτια, με ένα μικρότερο όργανο και με ταχύτερες εναλλαγές υψηλών-χαμηλών τόνων ήταν περισσότερο ανακατεμένοι, με τους άντρες να βρίσκονται πίσω από τις γυναίκες, αλλά όχι και με κάποια κατάταξη τονικότητας μεταξύ τους.
2. Πότε προτιμάται το μεγάλο εκκλησιαστικό όργανο και πότε το μικρότερο "φορητό" (αν και το "μικρό" πάλι δεν θα χώραγε στο δωμάτιό μου...)
Αν ξέρει κανείς πως λειτουργούν τα παραπάνω, ας πληροφορήσει και τον αδαή...

constantinos είπε...

Για Μάνο Μπαιρακτάρη
Επειδή είμαι χορωδός κοντά 40 χρόνια θα μου επιτρέψεις να πω διό λόγια. Σε πρώτη φάση η διάταξη είναι στη διακριτική αντίληψη του κάθε Μαέστρου,. Ωστόσο συνηθίζεται η διάταξη σε γενικές γραμμές να είναι ως εξής: Μικτή χορωδία : όπως βλέπει ο μαέστρος τους χορωδούς στα αριστερά του έχει τις ψιλές φωνές δηλ: τενόρους-υψίφωνες & στα δεξιά του τις βαριές δηλ βαρύτονους μπάσους & μέτζο – άλτο. Στο ίδιο μοτίβο στις ανδρικές η γυναικείες αριστερά τους τενόρους (ή υψίφωνες) & δεξιά τους Μπασοβαρύτονους. Όσο πιο βαριά είναι η φωνή τόσο πιο πίσω στα σκαλοπάτια βρίσκετε ο τραγουδιστής. Δηλ μπροστά οι γυναίκες & πίσω οι άνδρες, ή μπροστά οι τενόροι και πίσω οι μπάσοι. Αν παρατήρησες στο μέγαρο κάπως έτσι ήταν & η διάταξη του όργανου. Επίσης οι ορχήστρες έχουν 90% την ίδια διάταξη. Αριστερά τα πρώτα βιολιά & όσο πάμε δεξιότερα βαραίνουν οι ήχοι. Το να είναι μπερδεμένες οι φωνές το βλέπω λιγάκι τραβηγμένο καθώς επίσης οι χορωδοί δεν θα το ήθελαν. Ξέρω πολλούς που δεν θέλουν να τραγουδούν και να ακούν πλάι τους μια άλλη φωνή. Ελπίζω να σε κατατόπισα.

Manos Bairaktaris είπε...

Κωνσταντίνε σ'ευχαριστώ πολύ. Πράγματι με κατατόπισες.

DM είπε...

Απόψε και μία μείνανε για το 2007!
Κουράγιο...